5 timmars kalasande!

Herre gud vad det tog på mina krafter att vara på ett barnkalas!!

5 timmar orkade vi med innan vi kom hem, 1 timme tidig och 1 timme efter alla andra åkt..*gäspar stort och gnuggar ögonen*


Prinsessan Stella-födelsedags barnet!




Lite lek!


Stellan "lilla" slott tårta!




När kelly hörde att jag skulle ta ton till "ja må hon leva" så intog hon possition =)


Kaffe tanterna ;)


Finast!


och eftersom det var prinsess kalas tog jag på mej min prinsess klänning.. såklart !!

Nu sitter barnen och Lördags myser med frukt och grönsaker i soffan..

Kommentarer
Postat av: Cissi

Shit är det där verkligen du Carro, du måste ju ha gått ned typ 10 kilo man ser dig ju knappt =) hoppas allt e bra med er stor kram snyggingen=)

2010-02-06 @ 22:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0