vilken härlig jul!!

Ja än så länge så harf julen var lugn ooch skön!
Julafton var vi bara hemma förrutom en liten visit till Evy och Nini efter att vi äntligen fått igång en bil(båda vägrade att starta när vi skulle till min pappa med familj på förmiddagen)

När vi kom hem från dom käkade vi middag och sedan kom tomten.. Till Alfons förtjusning men till Kellys förtret.. stackars lill tjejen stod i köket medans Alfons hjälpte tomten att dela ut klapparna..

Idag har vi vart hos svärfar med familj och ätit och även idag fått massa klappar... herre i min låda vad snäll vi måste ha vart!!


Vi har fått så mycket både vi vuxna och barnen bla så har jag och mogge fått en bärbar dator av min momma + massa pengar av dom.. barnen fcik åkmadrasser, klockor och pengar. Barnen har även fått massa fina kläder, och ännu mer pengar och annat bra.

Idag hos svärfar fick vi också alldeles för mycket av Allt!

Tacksam till tusen är vi för allt!! och imorgon fortsätter firandet hos svärmor! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0