Utbrott!

Jisses i min låda! Det börjar att tära påbåde mej och Kelly att gå uppi varandra hela dagarna.. detta är andra veckan vi är hemma, så nu måste det bli slut på det!!

Efter vi lämnat Alfons på fsk och kom hem till uppfaraten fick hon världens utbrott.. Anledning? Jo att  jag vägrade att dra upp soptunnan till gården... med henne uppe på!
Jag envisades med att jag var för svag att dra den med henne på i drygt 50 meter enbart uppför..

Hon skrek, jag gick uppåt, hon skrek ännu mer, jag gick längre upp .. osv osv...

Eftersom hon är tjurigare än mej ibland, och dessutom befann sej nere vid vägen så kunde jag inte gå in heller.. nej det slutad emed att jag fick hämta mitt hysteriska barn och hon fick göra en hysterisk mamma sällskap ;)

Nu är hon duschad och glad igen!

Men jisses vad ett sådant råk kan tära på en mammas krafter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0