stort!!

Det kan verka fånigt för andra, men här hos oss har en stooor grej hänt!! JÄTTESTOR!!

I Torsdagskväll låg vi i soffan hela familjen och kollade på Skönheten och odjuret, på slutet när Odjuret får en kniv i sidan... det är då det händer.. Alfons börjar att gråta!! Jag frågar honom vad det är men han kan inte berätta. Han slutar att gråta, ända tills Odjuert har förvandlats till människa och han och Skönheten dansar..DÅ börjar han att gråta igen!! Jag frågar igen varför han är ledsen och då svarar han att det inte är en rolig film!!

När filmen är slut är han helt tagen och vll gå och lägga sej. Halvvägs upp i trappen vänder han sej mot mej och börjar att gråta igen för filmen.. vi kramas och han berättar att det var synd om odjuret osv..

Vi pratar om våran Autistiske son som ska ha svårt eller helt sakna sympati och empati för andra människor!!

JAg är mäkta imponerad och det kändes så stort  att jag började gråta sjäv!! ÄLSKADE LILLKILLE!!!

Kommentarer
Postat av: tess

Åh förstår att du började gråta... stort =) Fina lilla alfons...

2010-12-27 @ 17:20:05
URL: http://tessedholm.blogg.se/
Postat av: Marleen

Om jag kunde hur man gjorde ett hjärta, skulle jag skickat det... :)



2010-12-27 @ 20:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0