samtal hit och feber dit...

Idag när jag ändå är hemma med en febrig Kelly, så passar jag på att ringa mina arbetsgivare för att få arbetsgivarintyg och liknade.

Sedan jag började jobba igen efter F-ledigheten, i Oktober-08, så sjönk min SGI nästintill till lägsta nivå.. KOnstigt tycker jag, att den blir lägre när jag börjar jobba igen.. men men.. Sedan dess har jag vart hemma, både som sjuk själv och med sjuka barn, men eftersom jag knappt får ut något av att anmäla till Försäkringskassan, så har jag struntat i det.. Så vill jag ju inte ha det! Klart att jag ska få ut av den försäkring som det ändå är, som jag också är med och betalar till med mina skattepengar!

Så nu ska här bli ordning på torpet!


K
elly ligger i soffan och tycker att hon är jätte sjuk med sin höga feber (37,5) HAHA! Farsarvet!! ;)

Alfons och Kelly fick lera av tomten i morse i kalendern, passande nog när båda två ska vara hemma. En sjujäkla tomte att veta vad som passar när barnen är hemma må jag säga!


barnen när julpyntet kom fram för några veckor sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0