Nu har jag ringt!

Nu har jag ringt det viktigaste samtalet för dagen, skönt att ha det ur världen :)

Kelly har legat i soffan i princip hela dagen, nu visade febern 39,3 grader, så visst förstår jag henne om hon är trött nu..
Lite saft är allt hon fått i sej idag, spagettin hon så gärna ville ha, rörde hon inte ens.

Alfons sitter och klipper och klistrar här vid mej. Han börjar bli rastlös = fullt förståeligt!

Jaja, nu var Mogge på väg hem och jag sak åka på"Ett himla livs" julshow, ska bli jätte mysigt!

Kommentarer
Postat av: Marleen

Stackars sessan var ju sjuk, även om det kom lite senare :(



Men så stor hon blivit undertiden du tagit "bloggsemester"!!! :0



Duktiga barn ni har... märks att ni jobbar med dem :):):)



Ps: ang ullared så var det inte för att göra dig avundsjuk... det var ju för att locka er hit ner!!! :):):)

2010-12-07 @ 20:28:59
URL: http://zasett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0