mitt 2010

Mit 2010 har nog vart som alla andra år, i mångt och mycket iallafall.
Tänkte summera det lite grann för att själv veta vad som hänt och inte..

Sammanfattning av 2009;

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort för?

Var medpå rikstäckande tv - ULLARED!!
PLANERADE att skaffa en till liten ( de andra 2 har liksom bara blivit till)


- Höll du några av dina nyårslöften?

Det tror jag inte!

- Blev någon av dina vänner förälder i år?
japp, fast ingen av dom vart första gångs förälder tror jag..(?)

- Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov!

- Vilka länder besökte du?
Inget alls, enbart Sverige, men några Sverige trippar med familj och vänner vart det ändå..typ: 760 mil!!

- Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
En resa, pondus, min kropp tillbaka!

- Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
hmmm, minns inte ens ett datum alls just nu..

- Vad var din största framgång 2010?
att jag lyckats vara den bästa mamman för mina barn, en bra vän för mina vänner och Alfons framsteg!

- Största misstaget?
Oj!...? kan vara att ta på mej ett vik jag inte ville ha..säkert fler misstag, men dom har jag redan glömt tydligen..

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej inte mer än vanligt..

- Bästa köpet?
Inte var det julgranen iallafall ;) Allt jag har handlat i Ullared...?

- Vad spenderade du mest pengar på?
Förmodligen bensin/diesel efter alla mil innom Sveriges ramar.. dessutom har jag ju ca 5 mil enkel resa till jobbet..

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Givetvis att jag vart gravid men att 2 av mina vänner visade sej skulle ha barn strax efter. Och att en nära vän tog en mycket klokt beslut! samt allt annats som man är glad för året om!

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Alla som spelas på rix fm ;)

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare!

- Vad önskar du att du gjort mer?
Behållt tålamodet!! behållt vikten!! osv..
valt mina strider med barnen!

- Vad önskar du att du gjort mindre?
ätit ;) stressat upp mej för småsaker, höjt rösten

- Hur tillbringade du julen?
I hemmets lugna vrå tillsammans med min fina familj till antalet 4!

- Blev du kär i år?
Om och om och om igen... I samma 3 personer!

- Hur många förhållanden?
sexuella eller vänskapliga?? ;)

- Favoritprogram på tv?
mest skit på tv:n tyvärr..

- Bästa boken du läste i år?
Ehh, jag har börjat läsa boken jag fick av fina Sandra "det räcker inte med kärlek" som handlar om en mammas kamp för sin autistiska son

- Största musikaliska upptäckten?
fan vad man skulle ha upptäckt saker och ting i år då.. ;)

- Något du önskade dig och fick?
framför allt en fantastisk familj, ett fint resultat med Alfons träning och ett + på stickan :)

- Något du önskade dig men inte fick?
Jätte mycket pengar!! ett sålt hus och tålamod som flödar!

- Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
var hemma och fikade med släkt, familj och vänner i uppsjöar :)

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
JA massor såklart.. men i det stora hela är jag nöjd och glad över året som gått!

- Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Stil?!?! Vad är det?? Avslappnat kanske!!

- Vad fick dig att må bra?
Vänner, familj, rea, resor med familjen, ullareds resor med vänner, mm mm med massor med mera!!

- Vem saknade du?
jag saknade allt och alla ett tag när jag led av en liten släng av lappsjuka och var tvungen att flytta...typ.. det gick över =)

- De bästa nya människorna du träffade?
ja du..? trivs bra med e gamla och sletna ;)

- Årets sötaste?
BARNEN!! Det var den lätaste frågan av alla! den enda där man inte behövde fundera på=)

- Årets hetaste?
Anderas Carlsson (han i idol jurryn)

- Årets största kärlek?
Mogge!  (laptoppen).. jaja och barnen!

- Årets besvikelse?
?? känns som att det inte kan ha vart någon särskild eftersom jag int eminns..

- Årets bästa?
alla vänner, barnen, mogge, att vi inte vart allvarligt sjuka, våra nära och kära lever och mår bra.. vi trivs med det mesta just nu =)

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Du har kopierat listan va?

Lite fel redan på tredje raden...



Gott nytt år! /besserwisser-Maria

2010-12-31 @ 00:40:14
URL: http://www.stallgardvall.se
Postat av: Gärdvall

Förlåt! Men jag kan tydligen inte låta bli...

http://www.synonymer.se/?query=pondus



Du menar karaktär va..?



Jag ska gå och lägga mig nu!y ;-)

2010-12-31 @ 00:46:50
Postat av: Karin

"Det räcker inte med kärlek" har jag läst i år (eller förra året blir det ju nu), och den var verkligen fängslande! Bra och gripande val av bok... tror nog säkert att jag fällde några tårar med när jag läste den...

2011-01-02 @ 19:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0