Lista på vad vi fått!

Förra inlägget varrt ju minst sagt svårläst ;) Det jag ville ha sagt i det inlägget var att vi haft en bra jul osv...

Eftersom att jag tycker om att ha uppskrivet vad vi fått i julklapp med oftast (alltid) tappar bort papperet, så tar jag det här så jag vet vart jag har det!!

KELLY:

momma:film, pressentkort på djungelhuset, ficklampa, snow-tiger
gammelmomma: åkmadrass, klocka, 300:-
Liza:Tröja och fingerfärg
Evy och Nini: Tröja, godis och påse med blixten grejer i
Faffa, ellenore, Marianne och Gunnar: barbie med kläder, handskar, byxa och tröja, hårgrejjer, fleece atäll, strumpor, tjockstrumpor, målarbok, leksaksmobil och 500:-
Gammelfarmor:film och docka
Farmor och Willy:500:- och smink
Engla:godnattsagobok

ALFONS:

momma:film, pressentkort på djungelhuset, ficklampa, snow-tiger
gammelmomma: åkmadrass, klocka, 300:-
Liza:Tröja och fingerfärg och mössa
Evy och Nini: Tröja, godis och påse med blixten grejer i
Gammelfarmor:film och lastbil
Farmor och Willy:500:- och pysselbok
Engla:låda med böcker whiteboard tavla, magnester osv

JAG OCH MOGGE:

Min mamma:dammsugare, ansiktskrämer till mej ovh fleece jacka till MOgge
Min momma:bärbardator, varsitt trisspaket och 1000:- var
Liza: jag fick en tavla med kort på henne och mej när vi var småa och Mogge fick strumpor
Svärfar, elenore, Marianne och Gunnar: TILL MEJ:2 par handskar, nivea kit, H&M 400:- och strumpor
                                 TILL MOGGE:Tjocktröja, strumpor, handskar, långfillingar, Nivea kit och 3000:- till familjen

Svärmor och Willy: varsitt kit med hygien artiklar
Engla:ljuslyktor och bordstabletter


Japp vi har som vanligt fått massa bra saker meeen alldeles för mycket!!

1000 tack till alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0