Julstök!

 I huvudet är jag super stressad över allt som ska göras innan jul.. meeen, det är bara så att det händer inget!! INGET ALLS!!

KÄnns som jag har massor att göra innan jul (precis som alla andra)

*Jobba Mån- Tors
*Visning av huset på Tors
*Handla klart alla klappar (tänkte prova passa på när jag ska ut med EMMA imorgon kväll=))
*Handla jul mat
*rulla köttbullar
*slå in alla klappar
*städa (igen!!)

och uppe på allt detta så ska jag ju vara fru och en härlig julefridsfull mamma till mina barn :)

Jaja färdig klagat!!


Den här bedååååårande granan KÖPTE jag och Kelly för 250:-

250 spänn för något jag hade kunnat hugga ner helt gratis i skogen.. jaja första och sista gången jag köpte gran!


Pepparkakor som julpynt.. Barnen är ju fantastiska konstnärer ju!



Alfons och Kelly har fått köpa varsin julklapp till personalen på förskolan så det har vi roat oss med att slå in ikväll!

Nu... sängen!!

Kommentarer
Postat av: sara

Under julveckan behöver man inte vara en så härlig fru/sambo/mamma... Dom ska väl vara glada över att vi fixar maten och allt sånt ;)

2010-12-21 @ 17:00:42
URL: http://sasandman.blogspot.com
Postat av: Karin

Personalen tackar för presenten - gulligt av er! Jag ska använda den ikväll :)

Och köttbullar kan man köpa...

Städa behöver man inte, man bara släcker alla lampor och tänder ljus...

Tyvärr har jag inga tips för jobbet, klapparna och julmaten, så där kommer du nog inte undan.

Och du är inte ensam om att ligga efter i julstöket i år i alla fall... :)

2010-12-21 @ 20:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0