Hur tråkigt det än är att städa...

.. så är det fruktansvärt skönt när det är klart. Varenda gång!

Fördelen med att ha ett barn hemma är all extra tid man plötsligt har! Ingen som kan reta den andra, slåss eller på andra sätt hindra mej i mina projekt.

Kelly har vart mycket piggare idag och hjälpt mej med städningen, dammtorkat och skurat, bytt sängkläder och städat sitt rum... Resten fick jag göra. Hela huset helstädat och det känns ju underbart inför helgen!

Ikväll ska vi till min lilla syster Amanda som fyller 15 år.. Herre gud! Jag som tyckte jag avr vuxen redan när hon föddes ju...?! ;)

jaja, nu ska jag och Kelly klä oss, hämt kälken och gå på förskolan och hämta hem Alfons!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0