Upphittad!!

Ville bara tala om att jag lever med en siare, han sa nämligen hela tiden att kameran låg i någon bil.. Inte först i dag tog jag mej tid att leta där.. Och vipps, där låg den nedanför handskfacket :)

Så om ni undrar över något borttappat eller kanske vill ha kontakt med någon på "andra sidan" var vänlig ring min make på nr:07382788.... och för en alldeles rimlig summa så talar han om vart det finns eller om det finns någon på "andra sidan" som vill dej något.

God natt!! Imorgon ska jag ju jobba för bövelen! Varför sover jag inte?!

Kommentarer
Postat av: Lola

Hahahaha!

Det ska jag komma ihåg om jag saknar något! :-D

2010-08-25 @ 08:01:41
Postat av: Marleen





Jag har tappat min ork någon stans... kan du be honom leta upp den???



:)

2010-08-25 @ 10:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0