Tur att han var trevlig iallafall =)

Besiktningsgubben har just vart här och besiktat vårat hus.. En del anmärkningar var värre än andra :/ Vissa saker tycker jag iofs är rätt "fjantiga" att anmärka på
Tex: carporten är omålad (Va?! är den?? trodde den skulle vara träfärgad) osv..
Men men, skönt att ha det gjort tills den dagen någon vill köpa detta. Vi har tecknat en dålda-fel-försäkring också, så att OM det skulle dyka upp något mer inom de närmsta 10 åren efter att vi flytatt, så har vi inget med det att göra. Dessutom blir det en trygghet för dom som köper stället, då det är besiktigat också.. Alla nöjda och glada..

Annars idag så känns det lite konstigt att vara hemma utan barn.. Dom är på dagis till klcokan 14 ocj fram tills dess tänker jag inte göra något vettigt alls..INGET!!

På Måndag är det visning här hemma och innan dess ska det städas, plockas och donas igen, så vi gör allt sånt i helgen och låter det se ut som det gör nu fram tills dess.


Hittade lite äldre bilder på den externa:

Sötaste/busigaste lilla Kelly!


Go knul!


Släktdrag


"ja kom igen Cissi, hårdare kan du dra åt..Käääämpaaaa!"


Innan vigseln!


Mogge pimpar bublan innan vigseln




Litet bustroll!


Åka färja


Ballerinan!


Enormt fin kille!


Nygifta!


Fin främmande!


Liten Alfonsi blåbärssnåren


Jag och min bästa Emma!!


luktar gott?

Kommentarer
Postat av: Jane

hihi fina bilder.. Men vad e det jag missar, ska ni flytta??? WHY?

2010-09-15 @ 14:19:38
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Jane

svara gärna i min blogg, jag e så värdelös på att hitta igenn de jag skrivit för att läsa svaren :P

2010-09-15 @ 14:20:12
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0