Sedan sist...

Vet egentligen inte om det har hänt så mycket sedan jag skrev här sisst..

Husvisningen var vi ju på iallafall.. Huset var helt ok, fräsht men omodernt. Dessvärre var det ganska många där på visningen, så jag gissar påatt det kommer att bli dyrt.. men men, nya tag i sådanna fall..

På Måndag kommer mäklaren hit och fotar. Nog för att jag visste att vi hade mycket grejjer och inte så bra ordning på dom.. men så här dålig ordning visste jag inte att det var!!

Tur att vi har en Sandra som hjälper till otroligt mycket, det är guld värt!!

Källaren har vi rensat ur, men det återstår själva städningen.. Inte mindre än 2 stooora Transit lass har vi rensat ur.. med skit! Ett lass som vi ska elda och ett lass som jag, Sandra och barnen åkte till Brånan med. Man ska vara kvinna när man gör sånna saker! Hjälp att lasta ur allt och helt gratis vart det =)

Igår var jag och Sandra till stan och drack kaffe med Cissi också himla trevligt att se henne, det blir långt mellan varven när hon bor i Stockholm..

Nu ska jag fortsätta fixa och dona medans barnen badar i bassängen ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0