RÖJJA!!

Här hemma röjjer vi för glatta livet!

Det ser 7 resor värre ut än innan vi började, men slut resultatet är väl det som räknas va?!

Än så länge tror jag vi är uppe i 4 fulla sopsäckar med skräp- 2 från barnens rum, 1 från 1från en slit och släng garderob, 1 från databord och en "papper garderob"

Så nu ikväll efter att barnen lagt sej har vi lyssnat til Magnus Ugglas ljuva toner och kloka ord och slängt, sorterat och fixat...


Förrut idag var jag och snusade på bäbis!! Jag och barnen var och hälsade på Petra och deras alldeles färska lille Hugo.. Sååå söööt!!
Vi passade påatt ta med diverse bäbis leksaker till honom. Han fick även lite kläder av oss (nya alltså, inte bara arvegods som gröt ;))
Barnen var väl ungefär som vanligt mer vild än tam och lyssnade på ungefär var 10:de ord som jag sa till dom.. men men...

Innan dess var barnens snälla farfar hit med massa nyplockade jorgubbar till barnen som han plockat.. TACK!!
Dom tog vi med oss tillsammans med grädde hem till Evy och avnjöt efter middagen.. MUMS!!


Nu tror jag att vi har röjjt klart för idag... Nya tag imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0