Oj oj oj...

.. vad skönt jag sovit inatt... När Kelly inte vart vaken..suck!!

Hon är i någon dröm preiod och drömmer jätte mycket och hela tiden.. Hon drömmer om flugor på rummet, skalbaggar, katterna, mej och övriga familjen osv osv..

Jaja, det lär ge med sej även det..GÄÄÄÄSP!


Just nu sitter jag på rast i Hackås, himla roligta tt komma tillbaka, om så bara för en dag :)

3 timmar sen ska jag åka hem och hämta barnen. Fast det v ar som det var igår, så saknar jag dom jätte mycket.. Kanske just för att det var som det var igår..?


Kommentarer
Postat av: Anna

Nora har också haft nån sån där perjod men vet inte vad hon drömt dock.. Hoppas det går över snart.

Kram

2010-08-30 @ 21:51:33
URL: http://nothingisthesame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0