Jag tog mej iväg!!

Jo då, inte ger jag upp så lätt inte!!

Jag och Emilia tog oss iväg på Fröjdholmen i Lördags!
Jätte kul hade jag. T o m så att jag vågade mej på att dansa några styr danser! Kosntigt det där, ju mer jag drack desto bättre vart jag på att dansa ;)

Det är ju riktigt roligt att dansa, men jag inser rätt fort att jag måste bättra på mina dans skills, det var ju ett tag sedan man var med i danspatrullen liksom:)

(Himla synd att jag tappat bort kameran, annars hade jag knäppt bilder och dom hade i såfall vart upplagda här)

Jaja, i går tog jag mej även iväg på bio tillsammans med Emma, kul att träffa henne igen!!

Nu ska jag "piffa" lite innan mäklaren kommer senare idag.."Toffsar, färsk frukt och en blomma i hallen"
 alá Maria Motazami ;)

Om någon känner en sierska kan ni fråga henne vart min kamera är isf??


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för tipset! :) vart ska ni flytta?

2010-08-23 @ 17:55:32
URL: http://jagochmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0