Inte riktigt som jag tänkt mej...

Idag hade jag tänkt att börja städa källaren, så att vi kan bära ner saker som vi inte använder just nu..
HA! Går inge vidare med de två små som jag ynglat av mej ;)

Dom vill inte att jag ska städa där nere, så fort jag går ner gapar och skriker dom.. och slåss och retas såklart...

Ok, men då kan jag ju passa på att måla lite istället då...
HA!! (Igen) ingen pensel så långt ögat kan nå..

Tvättat har jag hunnit med åtminstonne..
och torkat upp översvämmningen som hade blivit i köket.
och torkat katt kräk.. Fy faaan vad äkligt!!


Ieftermiddag ska vi på husvisning i Brunflo, barnen ska vara hos gammelmomma och innan dess ska jag och barnen handla mat.. så snart är det dags att åka och jag har inte gjort mycket alls här hemma..
Tur att kvällarna är långa och att vi är 3 vuxna för tillfället :)



alla mina 3 favvoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0