Frdagsmys @ Jensens!!

Tanken var att jag och Mogge skulle till Höglunda på surströmmingsfest och barnen skulle vara hemma hos Emilia m. familj över natten... Men vi är förkylda, har massa att göra här hemma osv, så vi avbokade det i sista stund :/

Men eftersom jag sagt till barnen att dom skulle ha Fredagsmys hos Emilia, så hade vi såklart det iallafall :)
Emilia hade bunkrat upp med massa gott så barnen var mer än nöjda. Alfons var så nöjd att han stannade kvar iallafall.. Så jag och Kelly åkte hem och lämnade Emilia med 3 barn.

Nu är det nog alldeles snart dags att lägga Kelly och mamman med som det känns. Jag och maken ska kolla på film så snart dottern somnat.


En oslipad diamant =)


Lika fin sonen i Kellys hårband =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0