En trevlig avslutning på helgen!

Iprincip hela dagen har vi spenderat hemma hos Evy, som idag fyllde år.. Som vanligt en massa gott fika, god mat och trevligt folk. Tack och bock för allt :)

Efter vi grattat klart Evy, åkte vi till Tommina med familj, där Mogge vart bjuden på kaffe, barnen på fika och lek... och jag och Tommina delade på en flaska vin (det känns vill jag lova för en som näst intill aldrig dricker)

Imorgon börjar allvaret! jag ska lämna barnen på dagis för första gången på över 3 veckor, vet inte alls hur det kommer gå...?
Förhhoppningsvis bra, om inte annat får det gå, helt enkelt..


Nu ska vi invänta Patrik som snart kommer på besök, barnen sover nu och sen blir det slappt i soffan!!

Kommentarer
Postat av: MarielleGrääs

tack så mycket, vad glad jag blir :D

2010-08-02 @ 21:09:14
URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0