Brydd!!

Jag kan bli så brydd på hur vissa fungerar ibland..
 Det är så frusterande att inte kunna skriva precis vad jag tycker och tänker om saker och ting. Måste hela tiden "passa tungan". Ibland är jag sugen på att lösenords skydda bloggen bara för att få skriva "fritt"... Meeen, vilka ska man välja att ge lösen till och de man nekar, kommer de att ta illa upp och tro en massa då?!

Nej, det är nog bäst att tänka på vad man skriver och hålla tyst här på bloggen, så att folk slipper undra.... Tur att jag har vänner och maken att väntilera med! Det hjälper ju en hel del :)

Kommentarer
Postat av: Lola

Visst är det jobbigt!

Jag har samma problem jag! Jag vill skriva om alla puckon! Men det gör jag ju inte. :-D

2010-08-09 @ 16:45:25
Postat av: macknow

Ja det är så himla svårt att hitta mellan lägen för vad man kan och inte kan skriva!!

2010-08-09 @ 17:32:18
Postat av: Marleen

Om du ger mig lösenordet till den nya bloggen så kan jag tipsa om att du kan ha en "sidoblogg" där du bara vräker ur dig massa smörja, fast fortfarande ha bloggen på din vanliga mail...



När du loggar in så står det "skapa ny blogg" på en grön knapp uppe i högra hörnet...



Då ser du både denna bloggen och den nya sedan när du loggar in och kan välja vilken blogg du vill skriva i...



2010-08-09 @ 22:17:25
Postat av: Sandra

Ja det är helt sanslöst att man måste lösenordskydda.. Men som sagt, det är din blogg och du måste kunna skriva vad du vill och känner för! Strunta i alla andra.. Ditt liv - din blogg!!

Kram

2010-08-12 @ 20:52:36
URL: http://lillis85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0