I fjällen...

.. var vi igår :)

Efter frukost packade vi in vår lagomt tjocka familj i chryslern för att åka till Ljungdalen och hälsa på svägerskan Therese och Alf i deras stuga. ca 10 mil enkel resa...Tillslut kom vi fram och det var ett himla mysigt ställe och dessutom vart vi bjuden på kanon god mat ute i solen, som dessutom var tillagad ute i solen.

När vi var så nära Flatruet tyckte Mogge att jag skulle få se det och det är jag tacksam för, himla mäktigt att köra bil bland fjällen!!










Jag, som var livrädd att bli anfallen av massa renar, ville såklart visa mej macho och bli fotad av Mogge framför dom.. Tror dom vart mer rädd för mej än jag för dom eftersom dom sprang för glatta livet när jag klev ur bilen :)


Efter en himla massa bråk i bilen på vägen hem, somnade de två små tillslut ♥

Hem, gjorde hemmagjord pizza till middag och efter det åkte vi till Emilia med familj och hälsa på. Tyckte det var lika bra att passa påatt åka ut på kvällstid när barnen sovit middag till klockan 16 på eftermiddagen..
Dessvärre ville Kelly inte vara kvar där så länge så Mogge hämtade upp henne och åkte till Susanne och hälsade på.. En timme senare drygt, åkte även jag och Alfons dit.. Inte tidigare än 22.30 var vi hemma så barnen fick somna.. Vi föräldrar hoppades naturligtvis på en liiiten sovmorgon morgonen där på (nu antar jag att ni andra småbarns föräldrar skrattar högt och tänker:"LYCKA TILL!!)
Klockan 06.00 imorse slog barnen upp deras blåa respektive bruna ögon i morse..
Som straff för det fick dom lägga sej klockan 18 ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Vildmarks-Carro i egen hög person! =) Du är ju för söt

2010-04-25 @ 21:13:07
URL: http://sandrajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0