Fyller jag jämnt?!

Just nu känner jag mej otroligt förvirrad! JAg vet inte om det är så att jag fyller 30 utan att veta om det?!
Jätte skumt, jag vet... Men får man så mycket fint besök och fina presenter så börjar man banne mej bli osäker :)

Dagen har vart kanon med mycket kaffe och fika, mycket prat och en hel del kaffe till :)






Willy, svämor och Kellan


Jag, svärfar, Elenore, Marianne och Gunnar


En del av resten av gänget


Lille Alvin


Ingvar och Alfons busar!!


Som sagt så har jag blivit rätt bortskämd idag så nu ska jag skryta med vad jag fått!

Emilia m familj: 2 stycken biosupé biljetter med tillhörande barnvakts presentkort!
Svärfar och Elenore: 600:-
Marianne och Gunnar:1000:- + blomma
Svärmor och Willy: Vinflaska
Pappa med familj: sheridans likör
farfar och Görel: 250:-
Susanne med familj: 2 trisslotter och godis
Emma med familj: tulpaner och en takljuskrona

Av Mogge och barnen fick jag 3(!) blombuketter efter dom kom hem från affären också :)

(blir lite nervös att jag glömt nåt eller någon nu, men påmin mej isf!)

När det bara var Emma, Maritha, Ingvar och Evy kvar bestämde vi oss för att åka till Myrviken och äta mat.. Det kan har vart den största och godaste kebab i bröd jag någonsin ätit!! :)

Nu ska jag krypa ner i soffan och ev ta ett glas vin tillsammans med maken, för att fira att vi har 1 årig bröllopsdag imorgon=)
Barnen har sovit sedan 18.30 så det är bara att njuta av lugnet efter denna dag!

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis i efterskott :) 25 va?

Kul att du kikar in på min blogg.

Du vet nog vad som händer om 4 veckor, vill minnas att jag skrev om det till dig på FB;)



Ha en bra dag, kram Carro

2010-04-19 @ 08:07:21
URL: http://cajjot.blogspot.com
Postat av: Linda

Grattis än en gång :)



Och tack för tipset! Det värsta med mig är att jag hatar att fråga om hjälp, jag måste verkligen bli bättre på det. Just nu tappar jag tålamodet flera gånger om dagen och det är inte heller roligt. Som du skriver så går det över, men just nu känns det långt borta..

2010-04-19 @ 08:11:45
URL: http://jagochmina.blogg.se/
Postat av: Jane

oj va mycke fint du fått =)

Herregud va stor Kelly blivit!!! =)

kram på er

2010-04-19 @ 11:15:32
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0