Den förlorade sonen :)

Barnen mormor är ledig i 2 veckor och då ville hon passa på att låna barnen. KElly tvärvägrade, så det vart endast Alfons som följde med igår, när momman kom för att hämta..
Tanken var att han skulle komma hem idag, men momman ville låna honom ytterligare en natt, så imorgon hämtar Mogge han efter skolan och träffar han inte först på Fredag när jag komme hem, (eftersom jag sover i stan imorgon efter jobbet)

Skönt för båda barnen att vara i från varandra ett tag, Kelly är super mysig att ha lite för sej själv, annars är hon mest trotsig och arg, men inte nu ♥


Förresten så har jag ju blivit ÄNNU mer firad (stackars mej ;))

I Söndags kom Sandra och Stella hit och av dom fick jag lotter,
Therese, Engla och Alf var också hit då och av dom fick jag 2 jätte fina örngott och en filt.

I går var mamma och gammelmomma hit och av dom fick jag pengar till Ullared..
Så, det är inge synd alls om mej!

Nu ska jag göra oss klara för dagis och jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0