1 natt blev till 3 nätter =)

I Tisdag tog ju som sagt min mamma med sej Alfons hem till sej för att sova över tills Onsdagen. När Onsdagen kom, ville hon ha honom en natt till.. Imorse när jag pratade med henne frågade hon om inte Alfons fick stanna ännu en natt... Inte mej emot:) Dessutom ska ju jag också sova hos mamma i natt, så då får jag ju träffa honom en sväng i morgon bitti iallafall innan jag åker till jobbet igen.. För jag antar att han sover när jag kommer dit ikväll..


Imorgon efter jobbet ska jag möta upp min son och hans moster Liza på stan för att sedan åka och prova ut en cykel till Alfons som hans ka få när han fyller 4 år i Maj... Stor kille!!
Liza skulle ta med han på bussen och jag tror inte att pojken blir ledsen över det! =D

Nu ska jag vara social på jobbet ett par timmar till..

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0