Tack!

Tack till alla som förstår mej!

*Petra som kom hit med bullar och drack kaffe och lät mej gråta en skvätt i  hennes famn nu ikväll!

*Mimi som stöttar mej på MSN och inte tycker att jag är sjuk i huvudet!

*Susanne som ringer och talar om att det bara är att be om hjälp och att jag måste svälja min stolthet!

*Mogge som spelar jultomten i telefonen och önskar att han kunde vara hemma!

*Ni som ger mej råd om hur jag kan försöka göra och har vettiga tips!

.. och sist men inte minst så måste jag tacka mina barn som faktiskt står ut med mej.. (och hoppas någon gång få igen ett tack från dom, eftersom jag står ut ;-)

Idag var jag iallafal loch träffade brukaren som jag sökt jobb hos. Hon var inte riktigt som jag föreställt mej men får jag jobbet så kommer det nog att fungera bra!!
Något svar får jag inte först innom en månad, så det är bara att fortsätta att hålla era tummar ett tag till.

Alfons var lika jobbig ikväll som han var igår. Petra hotade med att lägga honom och då gick han med på att jag skulle få följa han till sängen =) Men, det tog et ttag innan han gav med sej och somnade..
Kelly somnade lika snällt ikväll som igår och jag hoppas att hon kommer vara lika snäll hos Emilia i morgon kväll när hon ska sova där!!



Jag hjärta barnen...

= sant!

Nu när dom sover så är jag ju inte arg på dom längre, men det känns jobbigt att dom inte vet det!
Jag hoppas att dom vet att jag älskar dom över allt annat även fast jag är fruktansvärt dålig på att visa det sånna här dagar när vi bara bråkar!! Jag talar alltid om det för dom massvis med gånger om dagen och specielt sånna här dagar när vi bråkar.. Man vad vet dom om vad det betyder?!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Det spelar nog ingen roll om dom förstår själva ordet "älska". Huvudsaken är att dom känner att du gör det och efter att ha följt din blogg ett tag nu är jag ÖVERTYGAD att dom vet att du älskar dom :-)

Du ÄR en fantastisk mamma med fantastiska barn (som du redan vet ;-))och jag tror du har mer tålamod än dom flesta av oss föräldrar!

Kram på dig från oss!

2009-09-03 @ 07:16:34
URL: http://nettaniversen.blogg.se/
Postat av: Lola

Jag tycker du verkar vara en kanonbra mamma! :-) Jag håller med Nettan, dina barn känner din kärlek om de nu inte förstår ordet. :-)

2009-09-03 @ 08:19:27
Postat av: Mimi

Klart dom vet att du älskar dom!! Hade dom inte vetat det så hade dom inte gått igång lika mycket mot dig heller, det gör dom mot de som de är tryggast med :)



Du är super, på alla sätt!

2009-09-03 @ 08:46:14
URL: http://faxbrink.blogspot.com
Postat av: Anonym

Oj, där känner man igen sig.. :/ Har också den känslan ibland när dom lagt sig efter en jobbig kväll, att man ångrar att man varit arg och känner sig jättehemsk.. Men jag försöker intala mig att jag gör så gott jag kan ändå och att det räcker bra. Även fast jag tvivlar på mina egenskaper som mamma ibland. Hemskt att säga, men det är faktiskt skönt att veta att andra också känner så ibland. Och att det finns fler som förvandlas till "arga mamman" ibland! :) Så jag tror inte du behöver tvivla på dig själv, och inte jag heller.. För alla vill vi ju det bästa för våra barn och människa måste man få vara ibland, man orkar inte med hur mycket somhelst. Sen tackar jag så mycket för kommentaren på min bild! Sånt är alltid roligt att höra. Men det var så längesen nu så jag vet inte riktigt vart mina färdigheter ligger längre.. :) Men jag kan ju alltid försöka påta ihop en bild iallafall, sen vet man ju aldrig hur resultatet blir! Hmm. :P Ha det bra sålänge! /M

2009-09-03 @ 16:49:28
URL: http://m-mammatill2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0