Svar.

Svar på komentar:

Jag vet inte om det finns någon medicin som skulle kunna hjälpa Alfons att komma till ro..? Förra veckan somnade han som en ängel utan problem varenda kväll och jag trodde att det kanske berodde på att han är så "hyper" på dagarna..
Men efter han kom hem igår var han nästan värre än någonsin och naturligtvis vänjer man sej med att det ska vara lättsamt och lägga, när det vart så en veckas tid.. Så när det inte blir som man tänkt känner man sej uppgiven och märker att han är tillbaka i gamla ovanor igen...

Vi ska på Hab. den 23:dje och då ska jag höra vad man kan göra..

Han sov iallafall hela natten i soffan, men han vaknar till flera gånger, sätter sej upp och skriker, elller slänger sej ur soffan så jag får hjälpa han att lägga sej igen.. Han gör det i sömnen, men nu när jag sov bredvid honom märkte jag hur oroligt han sover. Dte har jag inte vetat förrut.

Nu är jag och barnen klara för dagen och klockan 11 ska dom vaa på dagis och kl 13 ska jag vara i stan och träffa brukaren på jobbet jag sökt =)

Nu, ut i solen!

Kommentarer
Postat av: Lola

Ja, kolla upp vad det finns för alternativ! :-) Det finns ju något som kallas "boll-täcke" vet jag. Det lugnar en del iaf när det gäller själva sovandet.

2009-09-02 @ 09:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0