Som sagt!!

..Skit ful!!



Bevis på hur ful en barnsäng kan bli ;)


Annars idag så har jag städat av databordet som någon kommer och hämtar på Måndag, stulit Kellys garderob till vårat sovrum så att jag har något att ha smink grejer och smycken i (som tidigare förvarats på databordet) det tråkiga med att ta hennes garderob är att hon inte har något alls att att ha sina kläder i.. Så dom ligger på hennes byrå och på hennes golv nu.. Har tittat på blocket efter något bra att ha dom i, men utan framgång:(

Efter jag hämtat barnen så kom Petra, Patrik, Ellen, Emilia, Erik och Isabelle hit. Emilia med familj stannade kvar på middag (Emilia hade med sej fisk som hon bjöd på )

Ikväll blir det simning med Emilia =)

Kommentarer
Postat av: Lola

Nostalgi ju för en annan...en sån säng sov jag i som barn fast min var träfärgad. :-)

2009-09-22 @ 18:48:00
Postat av: Linda

Om ni inte ska ha den vill jag ha den... helt jävla underbar :) Alltså allvarligt, jag tycker den är fin!

2009-09-22 @ 22:55:29
URL: http://bbsbrud.blogspot.com
Postat av: Sandra J

Men såå hemsk var den väl inte! men då gillar ju jag gamla möbler ;-)

2009-09-23 @ 08:03:41
URL: http://sandrajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0