Skapande barn!

Idag efter vi hämtat barnen från dagis åkte familjen iväg till Svenstavik och Dollar. Där köptes det penslar ocj canvas tavlor som Alfons fick måla tavlor på till sitt rum. Även nya gardiner till Alfons och leksaks förvaring till Kellans rum.
När vi kom hem åt vi och sedan började skapandet! barnen målade och målade och målade, så nu är vardagsrummet fyllt med konstverk som dom gjort. En del sak in i ramar och upp deras väggar och andra... vet jag inte alls var jag ska göra av..?

Efter målning och allt som hör där till vart det en dusch var åt barnen och sedan åkte jag iväg och simmade... Alldels själv... Fast en del bekansta ansikten var det ju där iallafall =)

Nu har jag just kollat på Idol och ska ta mej lite tid att läsa bloggar medans Mogge tittar på "mythbusters"


(och inte gck det att ladda upp bilder nu heller)

Kommentarer
Postat av: Lola

Ni ska ju såklart bjuda in vänner o bekanta till konstutställning där ni bjuder på lite dricka o tilltugg o där besökarna kan köpa tavlorna för en liten slant(som blir till glasspengar eller nåt). :-)

2009-09-15 @ 21:57:44
Postat av: Sara

Ja men gud, det måste hon ha gjort.. däremot har jag aldrig hört talas om den, så du kan ju tänka mitt fejs.. ;)

2009-09-16 @ 13:22:15
URL: http://mammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0