Simma lugnt, Carro!

Nu har jag kommit hem efter en tur på Myrvikens bad tillsammans med Emilia.. Mycket skönt, men myycket jobbigare än jag minns att det var.. Men på Torsdag är det dags igen. Tisdagar och Torsdagar ska förhoppningsvis vara våra simdagar =)


Efter simningen var vi in på macken och köpte morötter, gurka och dipp som vi åt medans vi tittade på IDOL (som jag har längtat efter det programmet)
Nu är jag hemma och funderar om det finns något jag kan göra påAlfons eller vårat rum nu, som inte väcker Kelly.


God natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Hehe, jag har nyss skrivit ett "hyllningsmeddelande" till ditt favoritprogram i min blogg ;-)

2009-09-09 @ 08:18:34
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0