Otacksamma j**lar!!

Jag blir så jävla less på dessa två (ursäkta mej men) IDIOTER på "lyxfällan"! Och nu pratar jag naturligtvis om paret som "konstigt nog" har problem med ekonomin i den här veckans avsnitt!
Dom fick en tv av de två snälla karlarna som jag inte kan namnet på, men som vill hjälpa till med ekonomin.. Och dom tyckte den var liten! Men åhhh, det klias verkligen i mina stackars nerver då! Slit inte ut mina nerver är ni snäll, dom jobbar redan rätt hårt!
Var för faan tack samma för det ni får, när nu knappt har råd att ge barnet mat! "Lånat" 12.000 kronor från ungens sparkonto hade dom också gjort.. Och visst, dom ägde mycket saker, men inget livs nödvändigt! Barnen och hälsan i första hand, 4-hjuling, datorer, telefoner och andra "leksaker" anser iallafall jag kan vänta!
Och nu börjar det och då hoppas jag att barnets pengar åker in på hans konto igen!!


Föresten så gcik det vra för Alfons och Kelly hos momman=)
Dom somnade runt 20.00 båda två!

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Håller med till 100 %!! Kvällens medverkande var verkligen kompletta idioter. "Nej, men så illa är det väl inte...?" typ. Verkade ju inte fatta! Det lär nog dröja innan sonen får tillbaka slantarna...

2009-09-24 @ 23:06:41
URL: http://gardvall.blogg.se/
Postat av: svärmor

Hm ja det syns att du är upprörs. Kramizz till er :)

2009-09-25 @ 07:06:25
Postat av: svärmor

Upprörd förståss ha ha

2009-09-25 @ 07:08:36
Postat av: Emilia

Såg det idag, då jag spela in det igår. Måste säga att tjejen ändå verkar mest blåst, men håller med till tusen! Kram

2009-09-25 @ 18:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0