Morgon frisyr och dags bestyr!

Imorse efter vi lämnat barnen på dagis åkte vi iväg på ICA MAXI och handlade. Bra affär med det mesta helt enkelt! En tur på rusta och jula hanns också med och dessutom kaffe hos både Christian och sen Evy innan vi åkte hem igen.

Inann dagsi var barnen malliga att dom kunde klä på sej skorna alldeles själva:






Ett tjuvknäppt kort på mej fanns det visst med på kameran med:




Kellan var snygg i håret när hon vaknade imorse.. (och alla andra dagar också iofs)


Omöjligt att reda ut, så det slutade med en toffs =)

Efter vi hämtat upp barnen från dagis så åkte vi hem och fixade lite smått och gott. Hängde upp Alfons nya gardiner:



Hängde upp tavlorna Alfons målat på hans rum eftersom han har de tomma väggarna:


( för er som inte ser så bra, väldigt dåligt isf ;) så är det iallafall från vänster: spöket Laban, en gubbe och Bamse Alfons har målat)

Och ännu fler tavlor:


Vet bara att den bruna föreställer våran katt, de andra är väl som all annan konst-obegriplig! =)

Även spegeln i vårat sovrum vart uppskruvad på plats:


Och en tavelram fästes fast på den.

Barnen var mäkta imponerad av sin far när han skruvade i hop spegeln:



2 vita tavel lister kom upp Kellys rum också som jag köpte på Rusta idag, men ska ställa något på imorgon..

Dessa 2 förvaringsgrejer köpte jag på Dollar igår iallafall.


ME like! =)

Nu på kvällen/eftermiddagen har vi vart hos Evy som hjälpte oss i Side med att sortera och slänga ALLT skräp som var i Transan..Tusen tack! och tusen tack för all super god hemma gjord svartvinbärs saft vi fick! =)

Kom vid kl 20 och kollade på Idol samt la barnen.. Imorgon är barnen ledig så man kan ju alltid hoppas på en sovmorgon!!

Svamligt inlägg, men jag är trött, det är därför!!

Kommentarer
Postat av: Lola

Men vart hittar du allt kul på Dollar?! Jag ser aldrig nåt sånt där kul när jag är där...

2009-09-16 @ 22:20:36
Postat av: macknow

Haha! Jag vet vart dom har de hemliga gömmorna ;)

2009-09-16 @ 22:29:24
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Nettan

jag hade också hoppas på en sovmorgon idag men icke!

Tur att det finns kaffe & att våra barn är så förbannat söta, annars hade man ju inte överlevt :-)

2009-09-17 @ 08:04:33
URL: http://nettaniversen.blogg.se/
Postat av: Syster yster.

men jäklar va smal du har blivit kvinna!

2009-09-17 @ 20:41:07
URL: http://lizamacknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0