Mooot Sundsvall!!

Idag känns allt mycket bättre=) Förmodligen för att jag vet att jag och Alfons ska få komma bort ett tag och slippa se allt som behöver göras här. Det är visserligen bara et dygn, men ack så värdefullt!!

De sissta veckorna har jag inte hunnit med något alls, känns det som! Det går inte ens att hänga tvätten, innan barnen har slagits så att någon är jätte ledsen. För att inte prata om matlagningen.. Max 5 minuter har jag på mej att laga mat, så ni kan ju gissa själva hur avancerad den maten är. Mer hinner jag inte, eftersom barnen slåss och bråkar. Det går knappt att gå på toaletten, gå ner i tvättstugan, gå ut med sopor eller städa..

Slut gnällt!
Idag var jag så medgörlig att barnen fick äta en frukostmacka i soffan mednas dom tittar på Bamse, så nu har det vart lugnt i drygt 5 minuter..Wihooo!


Sötungarna!!

Kelly var rolig imorse när jag hämtade henne i sängen. Det första hon säger är:
-"Meh, vart ä Danne?"
-"Han är ju på skolan ju" säger jag
-Näpp Danne inte på skolan, Danne sova Kellys säng..Visst de!" (visst det betyder typ: det gör han visst de!)
-Nej, det gör han väl inte, vart då?
Då kollar hon på mej med världens största ögon och säger:
"Danne inte sover i Kellts säng, Danne på skolan mamma..Visst de"

Vänder det mot mej som om det är jag som har sagt att danne sover i hennes säng..Tok! Förmodligen har hon väl drömt om Danne då..

Kommentarer
Postat av: Lola

Hahahaha! Kul sagt av Kelly. :-)



Ha det så skojigt i Sundsvall! :-)

2009-09-03 @ 08:39:59
Postat av: Macknow!

Tack tack, det ska jag ha!! Detsamma på ÖF, Lola =)

2009-09-03 @ 09:05:50
Postat av: danne

HAHAHA kelly!!

2009-09-03 @ 21:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0