Loppis, premiär tur på mitt punkten, nytt data skåp...

Imorse ringde Sandra och väckte oss och frågade om jag skulle med på Loppisen på Furan. Efter mycket om och men så följde jag med och till min store esvikelse hittade jag endast lite kläder och ett par höst skor till Kelly för 50:- Ett bord med bra saker..Jippi.. eller nåt...

Efter det vart det en tur på IXo och barnes hus där jag köpte mer lego till barnen och sen vidare till gamla Domus. Köpte endast ett set bh och trosa samt 2 par örhängen.. Mer som jag ville ha hitatde jag inte tyvärr (och tack och lov för plånbokens skull)

Efter det åkte vi hem och barnen vart överlyckliga för sitt nya lego =)

Ut och rensade bort allt i leksaks väg på våran gård och sen kom Susanne och Danne hit en sväng. Strax efter dom åkt kom Evy hit med ett data skåp vi köpt.. Jätte fint är det och allt förrutom datorn står på plats, det får Mogge fixa imorgon medans jag jobbar..

Nu ska vi kolla på den dubbade filmen på 4:an och sen hoppas jag att jag sover så jag orkar uppp imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0