lite shoppat..

.. vart det idag iallafall!
Jag varken orkade eller vågade åka in på själva stan idag.. Alldeles för mycket trafik och folk ute för det, så jag nöjde mej med IXO, Jysk, Bonus och rusta.. Sen var jag nöjd och ville hämta hem barnen!
Fast innan vi åkte hem skjutsade vi mamma på lite affärer och sen lämnade jag ett skötbord som jag sålt.
Barnen hade haft det jätte bra och pratade i munnen på varandra när jag kom om allt dom gjort, åkt hiss, vart på promenad, sovit, ätit, lekt osv.. Kul att det funkar att lämna båda två på samma ställe=)
Mamma sa dock att hon märkte en klar skillnad när jag kom.. Innan jag kom bvar det inget bråk och båda barnen lyssnade snällt på momman.. När jag kom var det annat vill jag lova!'
Men men, nu sover dom och jag är ändå glad att ha dom hemma!

Men detta hittade jag iallafall på IXO:



Och för dom 4 plaggen betalade jag ynka 100:- 2 plagg för 50 kronor!!

Dessutom vart det pressent till Emma, en badrumsmatta och så hämtade jag upp Sandras present..

Fick även hem grejerna jag köpte av svärmor som säljer år Oriflame:

Parfym, honumgstvål, läppglans, läppenna samt två hårda tvålar.

Efter vi kommit hem, kom Tommina med familj hit så jag passade på att skicka med lite små skare som mina barn haft men inte längre har någon glädje utav.

Mogge håller just nu på att skruva ihop de nya badrums möblerna han köpte idag och det lär bli lite bättre än det vi har nu!

Jag ska kolla klart på Idol och titta på Mogge som sliter =)

Kommentarer
Postat av: svärmor

Du kan ju visa Oreflamekatalogen, jag skickade med Mogge, för dina vänner man vet aldrig , det kan ju dyka upp nån beställning :) Kramizz

2009-09-25 @ 21:03:24
Postat av: sandra jörgensen

Tröjorna var fina!! Must have!

2009-09-26 @ 09:36:40
URL: http://sandrajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0