Konstig känsla!

Jag kom just på mej själv med att jag suttit vid datorn i drygt en halv timma utan att ha hört barnen en enda gång.. Mogge är ute och skruvar på "Transan" och här har jag suttit.
"Hjääälp, tänk om dom slagit ihjäl varandra!!" eller att någon har kvävt den andre med en kudde eller liknande. Sådana tankar hann snurra runt i mitt huvud inna najg gick upp för att kolla vad dom gjorde.


Så här hittade jag dom!
Som bästa vänner =)
Dom hade dragit ner Alfons rullgardiner, satt igång Spöket Laban och klättrat upp i Alfons säng och mös..

Det är alltså inte ofta det går en hel halvtimma utan skrik och bråk, så det var en för mej ganska kymig känsla innan jag insåg att båda levde och vara glada!


Annars idag har vi vart ute sedan efter frukosten, Mogge har bytt bromsbackar, jag har assisterat så gott jag har kunnat och barnen har lekt i stort sett..
Jag och Alfons tog även ett varv runt byn på cykel och jag tror att det är ca 5 km, lite osäker..

Nu har Kelly och Mogge ätit lunch för ett tag sedan med jag och Alfons ville inte ha. Jag ska ju äte med Emma om ett tag och efter det ska vi på bio-Ice age 3 för att vara exakt!

Kommentarer
Postat av: Lola

Men det där måste ju vara en underbar syn! :-)

2009-09-12 @ 17:29:17
Postat av: Monia

jag råkade somna i soffan en morgon jag , vaknade o det var he ttyst.. jag vart livrädd.. då hade han hittat paprika :D



Tack för ditt stöd oxå =)

2009-09-13 @ 19:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0