Kalas!

Ieftermiddag har jag och KEllan vart på kalas hos Izabella! Mycket trevligt var det och det var kul att se folk man inte sett påevigheter och gott fika fick vi!

Inna nvar vi och lämnade av Alfons hos momman och som det lät på henne så ville hon ha honom i 2 nätter.. Perfekt! Då hinner jag kanske bli klar med hans rum då =)

Nu håller Mogge på att lagar middag till han och kelly eftersom vi nyss kom hem nästan.. Sen middag med andra ord!

Nu ska jag återställa tvätten som kelly hängt alldeles själv.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Visst är det snyggt!!!!

vill ha, vill ha, vill ha :-)



Härligt med lite barnvakt...önskar jag hade det just nu!

är jobbigt att vara förkyld med ett aktivt barn hemma :-)

Influensan verkar ha lagt sig så imorgon ska jag ta mig ut bland folket igen, UNDERBART!!!

2009-09-08 @ 09:28:28
URL: http://nettaniversen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0