Kalas dag!

Idag har vi hunnit med inte  mindre än 2 stycken kalas!
Det första var hos Sandra där vi fick mycket gott fika och Sandra fick detta av oss:


Mycket fint namn halsband som pappas fru Mona gjort! Om ni är intresserade av ett billigt namnsmycke så kan ni höra av er till mej och beställa via henne!!

Barnen lekte och bråkade om vart annat, men jag tror att dom mest var sams idag, det känns iallafall så =)









Vid 14.30 tiden bar det av mot Brunflo och Emmas kalas. Där vart vi, som vanligt, bjudna på mat och den här födeledagen vart det tacos, mycket gott och jag åt som om det vore min sista måltid :)

Av oss och Evy med familj fick Emma Hello Kitty sängkläder, Hello Kitty affisch och en blombukett och jag tror och hoppas hon vart nöjd =)
Efter maten vart det tårta och kaffe, men jag var så mätt efter maten att Kelly fick rycka in som tårtätare åt mej..


Alfon åt glatt av alla grönsaker och chipsen, men vägrade köttfärsen och såsen!


Emma och Nini!


Evy och Emma


Mina barn gick det då ingen nöd på hemma hos familjen Wgenius/Korsgren vill jag lova! Kelly fick ett par tights, en helle kitty tröja, en Alfons kjol och en snurra/käpp med godis i. Alfosn fick ett Bamse/bokstavs pussel, en moraträsk film (som var till båda) och en snrra/käpp med godis i.. Tusen tack!!

Alfons fick jag dessutom bearbeta ca 30 minuter innan han till slut följde med hem. Han skulle minsanna stanna och sova på deras golv han..Tok =)

Så sent som 20.00 kom vi hm och barnen fick leka en stund med den nya grejerna de fått idag, men nu sover dom och vi hoppas på sen sovmorgon!!

Kommentarer
Postat av: Syster yster.

de är bara en kompis som jag håller på och larvar mig med. :p

2009-09-26 @ 22:06:14
URL: http://lizamacknow.blogg.se/
Postat av: Syster yster.

de är bara en kompis som jag håller på och larvar mig med. :p

2009-09-26 @ 22:06:29
URL: http://lizamacknow.blogg.se/
Postat av: sandra jörgensen

Sovmorron kunde du glömma ;-) fast den var iaf 9 innan jag ringde.. nu blir det loppis!

2009-09-27 @ 09:29:58
URL: http://sandrajorgensen.blogg.se/
Postat av: Camilla E

Jag vill ha...halsbanden var helt gudomligt fina......vart ska jag höra av mig?????

2009-09-29 @ 23:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0