Jobbig dag!

Idag har vi haft en fruktansvärt innehålls-lös dag=(

Förmiddagen spenderades på Dollarstore där barnen köte Lördags godis och jag köpte lite småplock..som vanligt.
Clas, Mogge (nu mera FD) jobbar kompis var här och hämtade kanin buren vi byggt och drack kaffe med oss.
Där emellan har vi vart ute och ätit lunch...Men framför allt, så har vi bråkat med barnen =( Dom är i luven på varandra heeela dagarna och det driver mej till vansinne!! Det går inte att göra något alls, fast vi är två vuxna hemma nu.

Jag målade Alfons Expedit hylla svart, men den måste målas igen..

Petra, patrik och Ellen var här en sväng och drack kaffe..

Vi lagade mat och bråkade med barnen..
Vi åt mat och bråkade med barnen...

Nu har Mogge lagt Alfons i sängen efetrsom han varken pratar eller lyssnar på oss, det minsta lilla =(
Så nu kan jag inte måla klart hyllan på hans rum ikväll som jag tänkt =(

Imorgon hoppas jag på en tripp till Kälarne för att gratta Mimi.. Det återstår att se vilken form Kelly är i morgon, hon har nämligen blivit vääldigt snorig och inatt hade honsvårt att sova.. Fast det hade Alfons också iofs..
Båda var mörkrädda! Går sånt i arv?!
Jag har verkligen inte visat av min mörkrädsla för dom, så vart kommer det ifrån?!

Nu ska jag umgås med maken och dottern.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska försöka iallafall, men sen vet man ju aldrig hur resultatet blir.. :) Var ju ett bra tag sen somsagt.

2009-09-05 @ 18:20:20
URL: http://m-mammatill2.blogspot.com
Postat av: Nettan

Vi har också bråkat idag,,, undra om det är något med hösten som gör att barnen blir extra trotsiga? :-)

Det där med mörkrädsla har jag också funderat på, ingen av mig el mattias är rädd för mörkret men Natalie däremot säger ofta på kvällen (framförallt om vi åker bil) att hon är rädd för mörkt. konstigt! Kan det kanske vara en fas som alla går igenom och för vissa släpper det och andra sitter det kvar?



Mycket snack nu på kvällskvisten :-)

Hoppas ni får en god natt!

Kram

2009-09-05 @ 22:42:55
URL: http://nettaniversen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0