Inget färdigt sovrum ikväll =(

Jag har iallafall just sytt klart gardinerna som ska hänga i sovrummet, målat ramar och skrivit ut bilder har jag också gjort.. Men ramarna har inte torkat än och spegeln som skulle upp kom inte heller upp eftersom det var slut på stift i häftpistolen (som ska häfta fast bakstycket på spegeln)
Men imorgon så!!

Annars idag så har vi haft Evy på besök, vart och handlat på willys OCH hämtat hem Alfons!! Gud vad man saknar dom när man är ifrån dom små liven i 2 dygn(!!)
Skönt att ha han hemma och han vart så glad över sitt "nya" rum som han kallar det. Började kolla i alla förvaringsboxar vad som fanns i och frågade vad det stog ovanför keyboarden osv.. =)

Dessutom har jag cyklat en mil idag!! Visserligen i två omgångar, men 1 mil är 1 mil!
Imorgon blir det simning med Emilia och innan dess ska jag ut och cykla.. Såå skönt att komma igång!

Nu ska jag hålla maken sällskap i soffan.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad duktig du är!!! en mil är låååångt :-)

2009-09-10 @ 08:06:44
URL: http://nettaniversen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad kul att du cyklar det gör jag me överallt, det är så härligt men ajajaj för uppförsbackar som ger träningsverk i låren

2009-09-11 @ 18:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0