Igår och idag...

Igår var det bio med Emma som gällde, vi var tydligen väldigt trötta så vi sov oss igenom filmen.. Mer elle rmindre iallafall..

Efter jag släpt av Emma hos hennes kompis i Torvalla åkte jag hem och här var Evy och maten stod på bordet =)

Imorse satte jag mej på cykeln och cyklade ett varv runt byn..Inte mycket, men betydligt mer än inget alls!
Efter det var det grötfrukost för att sedan åka till Fåker och hälsa påsandra med familj och sedan åkte vi all aupp till Tine med familj och hälsade på..Mycket tevligt..åtminstonne så länge barnen var snälla, det där emalla går ju att diskutera =)

När jag kom hem var svärfar, Elenore, Marianna (mogges faster) och gunnar här. Dom hade med sej kläder åt Alfons och en varsin mössa till barnen... Barnen får MINST 5 mössor var per vinter av dom och lika så handskar. Varför vet jag inte, men snällt är det =)
Efter dom åkt for vi bort till Emilia med familj och lämnade tillbaka sex hjulingen som Mogge lånat under helgen för att flytta lite stockar på gården, som snart (förhoppningsvis) ska läggas på plats.

Nu har jag nyss kommit in från nästan ett helt varv runt byn och ska kapa till lite morötter och blomkål..och dipp till det!!


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0