Igår, idag och Sundsvalls bilder (bl a)

Igår fyllde Mimi år och jag tog chansen att åka dit.. Mogge och Kelly hoppade av eftervägen i Borglunda där dom umgick med några kompisar.

I kälarne vart jag och Alfons bjudna på smörgåstårta, tårta, kakor och kaffe.. Klart man har vägarna förbi Kälarne när det nalkas smörgåstårta =)
Alfons skötte sej himla bra och var inte alls lika "jobbig" som han vart senaste tiden..

Ett tag senare åkte vi också bort till Borglunda där vi vart bjudna på god köttgryta och ris =)
Den familjen är så himla mysig! Jag tror dom har ca 10 barn och barnbarn som bor där till och från, vardaglag och lättsamma allihopa. Önskar att dom bodde närmare så man tog sej dit oftare!

Idag har vi lämnat barnen på dagis och jag har tagit mej ett varv runt Kövra samt förberett för städning (alltså dammtorkning, torka köksluckorna, tvättat, hängt tvätt, ställt stolarna på borden osv..) Så nu är det bara dammsugningen kvar.. MEn den tar jag efter jag och Emilia vart på Dollar.

Efter barnen slutatt dagis åker vi in på Izabellas 4 års kalas och därefter lämnar vi av Alfons hos hans momma. Hon ville låa han igen=)


Kelly sminkade sej innan hon skulle sova hos emilia=)


Ihusvagnen!


På MAX


Hästen i Borglunda!


Åsnan Tycko.. Kelly trodde den hette Pucko =)


Kelly gillade åsnan "pucko"

Nu ska jag ducha så jag är hyffsat fräsh till Emilia kommer .

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var jätte kul att ses idag! :)

2009-09-07 @ 18:18:50
URL: http://jagochmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0