Höga ambitioner!

Först var tanken att jag och Emilia skulle ut och cykla, sen ändrade jag det till att jag skulle simma.. Även det hann jag ändra till att jag skulle gå ett varv runt byn!

Det slutade med en varm och lång dusch istället..Hoppsan ;-)

Nya tag imorgon!
Idag är jag så trött efter arbetsdagen på Frösön, så jag tänker skylla min lathet på det. Inte för att det är jobbiga barn eller så, utan för att jag enbart sovit några enstaka timmar inatt och för att det har varit ganska mycket nya intryck som man måste smälta och ta in på ett nytt ställe. Andra rutiner, nya barn och föräldrar man ska lära sej namn på osv.. Alla förskolor är ju olika!
Men det är kul att vidga vyeerna lite!

Alfons och Kelly är hos deras Momma och det hade gått jätte bar för Mogge att lämna dom. Kelly hade skrytit med att hon skulle få sova hos momma =) Alfons älskar att vara där, så han är jag inte förvånad över att det gick bra!

Jag tror jag ska ringa dit nu och höra hur det gått.. Säkert kanon bra, men man vill ju vara säker =)




Kommentarer
Postat av: AnnA

Har startat en ny blogg nu, om du skulle vara intresserad ;p

2009-09-24 @ 20:45:46
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0