Hej då Jettan!

Alldeles snart ska vi åka och lämna in våran jetta till bil himlen :,(

Kopplingen pajjade igår när jag och barnen var på väg in till stan och när en sådan kostar över 2000:- så är det ingen vits. Inte på en så gammal bil iallafall!

Första gången som både jag och Mogge lämnar in en bil på skroten och det känns ju lite hemst! Slänga en bil som funkade bra i förrgår.. Någon som vill ha?? Skynda skynda isf, för snart åker vi!

Så nu börjar jakten på en annan bil som fyller "alla" våra krav- att man kan frakta arselet från punkt A till punkt B! Dte är nog enda kravet vi har just nu...

Petra och Ellen har just vart här och druckit kaffe med oss. Hon fick även med sej en alldeles nybakad banankaka hem, som jag vet att hon tycker så mycket om. Själv tycker jag att dom är äklig och åt därför inget=bra för figuren att baka äkligt fikabröd :)


Nu kanska jag ska ta och hjälpa Mogge och Kelly att plocka ur bilen innan det bär av mot Åsarna!


Kommentarer
Postat av: Nettan

JAG HATAR BILAR!!!

Vi lämnade in våran på service i fredags och fick veta att ABS pumpen gått sönder och att den kostar 11 000:- att köpa,,, känns sådär!

Nu jävlar börjar jag snart cykla ist!

2009-09-08 @ 18:58:47
URL: http://nettaniversen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0