Fullspäckad dag!..typ ialafall..

Efter att vi lämnat barnen på dagis åkte jag till Emilia, drack kaffe och sedan bar det av, ut på en promenad! Inte världens längsta, men förmodligen den med mest uppför någonsinn (kanske 3-4 km)..Huga huga, så svettiga vi var innan vi tillslut kom fram på "nyfiket" där vi åt en dagens.

Efter det gick vi hem till Emilia igen och var ute en stund innan vi åkte hem hit.
När jag kom hem var Susanne och Danne här och en liten stund senare kom även Petra och Ellen hit =)
Jag avvek en sväng för att gå på dagis och hämta barnen och efter det vart det mer kaffe.

Vi åt mat och jag har just städat nedervåningen medans Mogge var ute med barnen. Nu duschar Mogge dom och jag passar på att sitta här.

Ev skulle Micke och Jessika komma en sväng sen också...

Allt eller inget på besöksfronten ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0