Föräldramöte!

Nu har jag ganska nys skommit hem från föräldramötet på barnen dagis! Helt ärligt, så är det riktigt roligt att gå på dessa möten för oss föräldrar här! kanon bra rektor, roliga föräldrar, trevlig personal och gott fika, kan det bli bättre?!

Annars idag så har jag haft tråkigt, riktigt super tråkigt! Jag har haft vänner här, men lika tråkigt för det..Tyvärr!
Så efter sista besöket åkte klädde jag på min förstfödde, placerade han i cykelstolen och cyklade sedan till Myrviken..
En riktigt härlig cykeltur, fast det är mycket uppför, men det går ju att leda cykeln där det är som värst (typ överallt)
Väl framme så kom Mogge och hämtade upp oss och vi åkte till Emilia en snabbis så att Mogge fick kolla på en bil som han skulle få ta, lite fix, men förhoppningsvis fixar han det. Som allt annat. Härligt med händiga karlar=)

Nu är det raklam på Idol, så jag lägger upp en eller två bilder innan det börjar igen!

GO UNGAR!






Nu börjar det!

Kommentarer
Postat av: M & M

Så söta de är mot varandra... :)



2009-09-17 @ 21:21:54
URL: http://smultrondoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0