Ett dygn i Sundsvall!

klockan 12 lämnade vi av Kely hos Emilia med familj och åkte vidare mot Sundsvall! Innan vi nått Brunflo, sov Alfons och vaknade inte först efter Stöde =)
Väl framme passade jag och Alfons på att gå på IKEA där jag knappt köpte något alls, lite tyg till gardiner och annat småplock bara..Alfons var jätte duktig där och fick t o m beröm av en del andra som var där =)
Efter vi var klar åkte vi till Mogges jobb där Alfons fick köra en lastbil som var radiostyrd tillsammans med en åkare som var där för att hämta asfalt. Coooooolt, tyckte Alfons (och jag) Dessvärre var det då när jag trodde att jag glömt kameran hemma =)
Var på pappas jobb en stund och sedan åkte vi till Birsta, jag gick i affärerna medans Mogge och Alfons åt. Hittade ännu mindre där än på IKEA =( 1byxa, 1 tröja och 1 klänning till mej var allt jag köpte..

Senare på kvällen åkte vi tll Timrå och käkade på resturang och Alfons hade mycket svårt att lyssna, så vi slängde i oss maten och åkte till husvagnen för att sova...Trodde vi! Inte först efter kl 22 somnade Alfons, men det regnade så kraftigt hela natten så ingen av oss tre kunde sova specielt bra, men fick sova till klockan 09 morgonen efter (synd att det verkligen inte var sammanhängande sömn bara)

Gjorde oss klara och packade ihop i husvagnen och for hemmåt. Hämtade upp Danne i Bräcke och Kelly i Kövra hos Maria med familj. Där vart vi bjudna på fika eftersom Wilmer fyller år.. GRATTIS!!

Nu ska jag åka och köpa snus, för den har jag tappat bort =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0