Datalös och göralös men inte hopplös =)

Hej hopp!

Nu har jag dator igen! Eller datorn har jag ju haft hela tiden, men den har inte vart inkopplad sedan vi bytte databord.
Databordet är kanon fint och nu saknas det bara en hurts och lite snyggare förvaring att ha innuti och ovanpå dataskåpet.. Och det fixas på IKEA på Tisdag.. Då drar jag och Sandra på en roadtrip till Sundsvall..TJOHOOO =)

Annars i veckan har jag jobbat på Frösön och det har gått bra, tror jag. Jag har iallafall inte hört några klagomål... än ;-)

Igår var jag och Emilia och simmade och det var skönt och jag kännde mej på topp och kändes som att jag orkade mer än vanligt...
Idag tog jag en promenad på rasten så jag kan titta på IDOL ikväll med hyfsat gott samvete..

Nu ska jag kolla hur många inlägg på bloggkollen det finns =)

Och förresten.. Namnhalsbanden.. Ring på mitt nr: 0738-445962 så förmedlar jag till Mona hur halsbandet ska se ut..
Och Mona: naturligt vis tar jag 20% av vinsten ;)

hej på ett tag


Kommentarer
Postat av: Mona

He he okey :-)

Bara av ren nyfikenhet.....vad har du sagt för pris?

Försöker förtvivlat minnas vad vi pratade om....

2009-10-01 @ 10:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0