Cykeltur!

Idag innan jag lämnade Kelly på dagis tog vi oss en cykel tur.. Mycket jobbigt måste jag säga!! Men såklart skönt såhär i efter hand =) Jga har knappt cyklat något alls sedan jag gick i skolan och då var det ju plätt lätt att cykla.. Antar att det plätt lätta växer bort ;-)




En riskaka som färdkost hade Kellan.. Söt unge!!

Nu saknar jag Alfosn riktigt mycker och det ska bli så skönt att få hem honom. Det har vart riktigt mysigt att få rå om Kelly bara, men min gos Alfons saknar jag så klart ändå!

det vart inget jobb där jag var på intervjun förresten.. Hon hade valt äldre människor men ville tydligen ha kvar mej som "reserv" som ev. vikarie eller om någon annan hoppar av..  Så jaja, nya tag! Och helt ärligt så tror jag inte att det var något drömjobb, men brukaren verkade himla snäll och mysig, så visst hade jag velat haft det! Jobb är jobb, man kan inte vara kräsen nuförtiden direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0