Sjuk!

Inte jag, men Mogge däremot.. Vad är värst, att vara dö sjuk själv eller ha en make hemma som är döende?!
JAg vet vad jag tycker ;-)

Nej då, han är faktiskt kokhet och har förmodligen rätt hög feber och ligger just nu och sover. Han smakade inte ens utav hamburgaren jag köpte med hem och då ÄR han sjuk =)

Den äldre utav mina två barn är pigg som en mört, men den mindre modellen hittade jag så här när jag kom hem:


HOn är uppenbarligen inte heller helt kry, det märks på hennes ovanligt lugna tempo.. + att hon är liiite extra gnällig!

Så nu har jag gjort det förbjudna!! Ni vet det där som bara ytterst oansvariga föräldrar gör, sånt som skadar barnen för all framtid... Jag har nämligen givit barnen en liten skål var med lite godis...På en FREDAG!!
Ja jag vet, jag borde skämmas ;-)
Och igentligen bara för att få sitta här en liten stund och få plocka ihop lite..

Igår innan jobbet han jag med lite små shopping och detta resulterade det i:


Ljus och fat.. Allt för att få lite hös mysigt =)


Ljuslyktor till byrån i V-rummet


Jacka..49:- på IXO!


6 stycken sånna här ramar som ska pryda vardagsrumms väggen och barnen ska naturligtvis få bo i ramen!

Nu ska jag nog dra dammsugaren ett varv här... Innan det är slut på godiset =)

Kommentarer
Postat av: sara

Haha, jag gav felicia godis idag bara för att hon skulle följa med hem utan att skrika när vi hade varit ute. JAG borde kanske skämmas!? ;)

2009-10-16 @ 17:58:07
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Jane

men herreguuud. Här e jag in alldeles för sällan ser jag. JISSES när blev Kelly sådär stor??? :O

2009-10-16 @ 21:02:38
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Jane

förresten.. undrar va mogge jobbar med?

Jag frågar alla vad deras pojkvänner jobbar med, försöker hitta ett bra jobb till min karl nämligen =)

2009-10-16 @ 21:05:33
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Jane

jahaaaa okej... =)

Har han varit arblös länge eller?

Jobbar du nu eller hur e det ?

Jag har iiingen aning vad jag ska göra efter mammaledigheten faktiskt...

Har tänkt börja söka jobb efter nyår..

Känns onekligen liiite vemodigt att börja jobba igen. Fast mest för att jag just nu inte ens kan föreställa mig hur jag ska kunna lämna ifrån mig lillan till typ DAGIS, en massa okända männsikor?! hahaha, jag antar att det går över sen ;)

2009-10-16 @ 22:33:26
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: sandra jörgensen

Vill oxå ha den jackan...

Du borde skämmas över DET istället.. att du kan ha den och inte jag.. vad är du för polare egentligen? ;-)

2009-10-18 @ 00:06:12
URL: http://sandrajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0