Segt.

Igår var det så segt att komma in på publishme.se, så jag sket i att blogga!
Idag däremot verkar det gå betydligt mycket snabbare, tack och lov =)

Igår var vi iallafall och levererade spjälsängen somen kvinna köpte av oss från Blocket och när vi ändå var i Hallen bestämde vi oss för att åka in och handla på MAXI. På MAXI har dom ju ett lekrum med personal och Alfons ville stanna där och leka med tågbanan, så det fick han ju så klart =)
Jätte kul att han ville stanna där, mindre kul att han ville stannna där så länge så att vi fick bråka med han för att komma därifrån=( En och annan tår (från Alfons) så kom vi iallafall ut i bilen.

Åkte in och drack kaffe och fikade hemma hos min farfar och Görel, det var ett tag sedan så det var himla kul att träffa dom!

Väl hemma och barnen hade lagt sej beställde jag några julklappar till barnens närmaste släktingar.. Men jisses, vilket projekt det var då!! 4 timmar senare var jag iallafall klar.


Idag nalkas det jobb och jag ska först jobba som assistent och efter det åker jag ut på Frösön och jobbar några timmar på Förskolan, efetr det vet jag inte än hur det blir, mer jobb eller åka hem?

Nu ska jag packa ihop för att snart åka till stan.

Kommentarer
Postat av: Marleen

"till barnens närmaste släktingar.. Men jisses, vilket projekt det var då!! 4 timmar senare var jag iallafall klar."



Oj, många nära släktingar??? ^ler^

2009-10-19 @ 08:27:55
URL: http://zasett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0